mina naglar

Jag gjorde om mina naglar igår. Fan va det e tråkigt asså. Jag drar mig fårn det varje gång men måste ju. Det tar sån tid o sen blir det ju inte 100 procent bra på högerhanden då det e ganska svårt att jobba med vänster. Jag e dock för snål för o gå o fixa dem hos nån annan=P Jag kan ju själv o det e bra reklam att göra sina egna naglar. Så det e därför jag alltid spökar ut mina naglar, för att folk ska se o fråga var jag gör mina naglar=P Måste ju vara lite smart vettni.

Iallafall så gjorde jag ett mönster med lila-rosa gele o vitt. Gjorde en rosa glitterand längst ner o tyckte det blev ganska coolt. Vad tycker ni??







måste säga att jag har väldigt skrynkliga händer. haha.. ser förjävligt ut om jag ska va ärlig=P

Kommentarer
Postat av: Sara moune

skit snygg design ju! hur gor du de dar?

xoxo

2009-05-03 @ 09:23:51
URL: http://www.saramoune.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0