much sleep...NOT

Inatt har jag ej sovit många timmar. Vaknar av att jag e helt torr i munnen o kan knappt andas. Kan ba ligga åt ett håll för det rinner som genom den ena näsborren o det e sååååå obehagligt. Emellanåt undrar man vad man gett sig in på. Va det verkligen värt detta?

Det som är så jobbigt är att man ej ser resultat förrän efter ca 3 mån. O då kan man ba ana ett slutresultat. Det tar ca 6 mån- 1 år innan man kan se hur näsan blivit. Tydligen så ligger skinnet kvar som min förra näsa så innan det drar sig tillbaka kommer min näsa se nästan likadan ut som innan. Kirurgen sa att knölen kommer vara kvar men trycker man på den så kommer det va löst skinn o helt mjukt under. Kan tänka mig man kommer få kommentarer att det syns ju inget eller det är ingen skillnad men det e tydligen ba att ha tålamod.

Ska gå o trycka i mig en citadon för det börjar dunka lite i den lite nu men jag dör inte av smärta. Tydligen värre att operera brösten men jag ser värre ut än vad det är. Visste inte man kunde bli så svullen som jag är nu. Tom svullen över ögonen.

Dags för frulle.


Kommentarer
Postat av: stephanie

hej! gör du fortfarande ögonfransförlänging och naglar? skulle jätte gärna vilja göra hur mkt tar du å så ?=)

2009-04-04 @ 15:11:13
Postat av: annika

stephanie: javisst gäör jag det.. maila mig på [email protected] så kan vi snacka där



2009-04-04 @ 19:22:15
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0