nervös?

Nu börjar jag bli riktigt nervös!!!! Imorrn halv 8 ska jag vara på Karl X Gustav kliniken.

Sov ingeting inatt o lär inte få en blund inatt iheller. Ska fixa mitt badrum tänkte jag o det lär ta halva natten. Har ju naglar först ikväll o behöver fixa 2 av mina egna naglar jag bröt igår. Klantigt men haft dem så länge så skulle egentligen behövt göra om alla men det orkar jag inte, kan jag göra när jag ändå e sjukskriven i 10 dagar!

Mamma o pappa ska få ta hand om mig i helgen o det ska bli skönt o bli ompysslad o även ha nån som kan gå ut med Kenzo. E ju inte jättesnygg första dagarna efter operationen. Folk kommer ju glo så ögonen trillar ut på dem. Haha. Bjuder jag på. Ska gå fram o säga såhär går det när man e uppkäftig mot sin man. Hahaha. Det var ett skämt för er som ej förstod det.

Kommer nog ej bli några inlägg förrän på måndag - tisdag så ni får önska mig lycka till så hörs vi efter operationen=P

En helt ny Anka!


längtar till sommaren!

Kommentarer
Postat av: Alex

Kom in här av en slump. Vad är det för operation, om man får fråga? Näsoperation? (Av skämtet att döma=)) Lycka till!

2009-04-02 @ 14:43:34
Postat av: agnelicious

LYCKA TILL DIN LOPPA.

Allt kommer gå jätte bra, avis juu ;)

Ses ute i vimmlet sen, om man känner igen dig :P

puuuss

2009-04-02 @ 15:49:31
URL: http://agnelicious.devote.se/
Postat av: Emma

Lycka till gomman, ska tänka på dig hela dagen imorgon!!! Ska bli spännande att se resultatet sen ;) Pöss på dig!

2009-04-02 @ 17:32:14
URL: http://emmaflash.blogg.se/
Postat av: Zatu*

Lycka till gumman =)



Kram Kram Zatu

2009-04-02 @ 18:39:09
URL: http://zatu.blogg.se/
Postat av: philip

Lycka till imon anka. Håller tummarna för dig. Kommer gå så bra så. Puss

2009-04-02 @ 19:53:15
Postat av: Pernilla

Hula hula nu är det alltså dax :) Stort lycka till!!!!!

Kram

2009-04-02 @ 21:15:53
URL: http://thisismenilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0