ok skratta inte då=P

här kommer några av bilderna då! Ni får lova o ej skratta! hahahha..fast jag dör när jag ser dem. Såhär har ni aldrig sett mig innan. Första o sista gången ska ni veta. Aldrig mer en osminkad bild på anka.

Hello iam a boxer


pappa gjorde chokladpudding till mig=P med grädde. smasken!


ser ni hur blå jag börjar bli. Det blir ba värre osså ska ni veta


O nu till den äckligaste. varnar känsliga tittare. Här ser man hur blodet runnit
tom ner på mina läppar. Äcklig bild men måste visa er fan det ser ut.haha
Varför jag gapar e för jag får ingen luft typ. Ni ser de gula grejerna i näsan.
De är typ 1 dm långa rätt upp i näsan på mig.. Skönt.. NOT!!!!!
sen ser ni stygnen osså under näsan!

En ännu äckligare bild, fy fan va äcklig den e men detta e sanningen mina
vänner. Såhär ser jag ut för tillfället o ni kan ju förstå hur jag mår. Haha.



Nu tänker ni säkert HUR FAN KAN HON LÄGGA UT SÅNNA BILDER men jag gör det för er för jag vet ni är nyfikna o jag får helt enkelt ta det. Det kommer bli skitfint sen o jag bjuder på dessa osminkade ,misshandlade bilderna.

Nu ska jag byta kompressor för jag blöder alaine.

Hörs imorrn.

Skriv nu gärna possitiva kommentarer om hur fint det kommer bli när det läkt klart=P

Kommentarer
Postat av: Anna Panna

men stumpan då... du ser för jäääääävlig ut jue... typ rumpenisse ggr 20 hahahaha.... nä, skämt åsido... när väl detta läkt så kommer du bli jättefin... de va du innan mé tycker jag men huvudssaken e ju att du ska trivas o må bra =)

Massa me må bra kramizar så hörs vi av litta senare...

Vinke vink

2009-04-03 @ 20:09:36
Postat av: Anonym

Awe, du ser ut att ha ont.. =( Vad modigt av dig att lägga ut bilderna här. Hade jag vetat att du skulle opererat näsan skulle jag aldrig kommenterat det här innan, förlåt om du blev ledsen. Tycker du är jättevacker och det kommer bli sååå fint när det läkt! Du är modig som vågar lägga dig under kniven oxo, med tanke på smärtan =)



Aja, kram på dig o förlåt ännu en gång. Krya på dig =)

2009-04-03 @ 21:20:30
Postat av: Anonym

Aj vad ont det ser ut =/ men de kommer bli fint sen!=)

2009-04-03 @ 21:47:48
URL: http://helena1986.blogg.se/
Postat av: Emma

Skit coolt att du lägger ut den nakna sanningen haha, så här får man aldrig se de på tv!! Ser sjukt brutalt ut! Men Så fint de kommer bli sen =)

2009-04-03 @ 22:31:20
Postat av: Anonym

Det kommer bli fint sen =)

2009-04-04 @ 00:23:00
Postat av: philip

Gud va svullen den är. Trodde inte det var så jäkligt. Men fin kommer den bli. Roligt att du vågar lägga ut dom här. Men trodde inte du skulle fajtas med läkaren utan att han skulle skära lite.

Nej men skämtosido du kommer bli skitvacker. Elr det é du redan men så länge du gillar det. É ju bara det som betyder något

Sorry för skämtet här ;) krya på dig så hörs vi. Puss och kram

2009-04-04 @ 00:59:37
Postat av: Nicole Wennerström

Hej Annika! Hoppas du mår bra trots operationen.. Du är ju jätte söt osminkad så det behöver du inte oroa dig för!



jag gjorde också en skönhetsoperation imorgon så vi kan ligga och tycka synd om oss själva tillsammans haha :D



Vi ses! Ta hand om dig!

pusspuss nicole

2009-04-04 @ 10:36:48
URL: http://nicolewennerstrom.blogg.se/
Postat av: Nicole Wennerström

var det duuuuu? hahaha, jag kommer ihåg att jag såg en tjej som stod vid garderoben, men var som sagt helt väck då för hade precis opererats.. haha världen är liten ibland :P

jag mår mycket bättre idag så det är skönt.

Hur lång tid tar det inte det lägger sig för dig?



sköt om dig, kramar :)

2009-04-04 @ 10:57:26
URL: http://nicolewennerstrom.blogg.se/
Postat av: Erika

hahahahaha saaa sjukt sooot!!!! Forlat jag skrattar... De gjorde du at mina lappar ossa ;) skitball att du lagger ut alla bilderna!



det kommer att bli superfint Annika!! Jag e lika spand o nervos infor resultatet som om de vore ja sjalv som gjort de!

pussar i massor

2009-04-04 @ 11:37:12
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Elina

Ajajajajaaaaj!!! Fan vad det ser ut att göra ont! Hade ingen aning att du skulle operera näsan, fan vad skoj! Eller skoj och skoj men häftigt iaf! :) Hoppas det blir riktigt bra och att du känner dig bättre snart!! Puss puss

2009-04-04 @ 23:00:22
URL: http://www.ensvenskblondin.se
Postat av: Nicole Wennerström

heej! läste att det kommer ta 3 månader innan du ser förändring.. så lång tid ändå! Men kommer näsan ändå se okej ut så du kan gå ut och festa och sånt? Kommer du kunna börja andas normalt snart? Att andas ur munnen är skit jobbigt.. :/



ja, jag operera boobsen.. det gör absolut ut, men var redan på benen igår och var på stan och så. klart man är lite stel i kroppen, men det går bra. Jag går på smärtstillande, men ska snart gå över till bara ipren och panodil :) självdå?



Min hårförlägning.. visste inte alls att du höll på med sådant ju!! hehe :P vart beställer du ditt hår ifrån då?

Hur mycket kostar naglar hos dig? :)

Puss och kram!

2009-04-05 @ 09:25:13
URL: http://nicolewennerstrom.blogg.se/
Postat av: Nicole Wennerström

ahaaa okej. ja hoppas det blir bättre snart då ju :)



okej, ja nu har jag ju precis gjort hårförlägning, men om jag blir sugen på naglar så hör jag absolut av mig!



sköt om dig och hoppas allt blir bra! :)

kraamar

2009-04-05 @ 11:38:26
URL: http://nicolewennerstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oooh aj! ÄR det där SNOR i din näsa? ouuuhhh, aj vad ont det seer ut... hoppas de blir braaa<3

2009-04-05 @ 15:58:48
Postat av: annika

snor? haha nä det e det verkligen inte. Läser folk inte vad jag skriver??? det står vad det gula är o det e självfallet inte snor. tror väl inte lagt ut en bild med näsan full av snor?

2009-04-05 @ 17:40:42
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Vanessa

ALLTSÅ GUMMAN SJÄLVKLART SKA DET BLI(VARA) BRA!!!!!



Puss mvh Vanessa.

2011-03-08 @ 21:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0