piccabooo

Som jag förklarade innan så va jag uppe tidigt imorse. Bad Jonas ringa mig vid 9 för jag hade en del o fixa men vaknade av mig själv kvart över 8=)

Skulle ha en hårförlängningskund vid 12 men då paketet ej kommit så blev jag lite orolig o mailade dem o då hade de skickat till fel adress. Brukar ju skicka allt till jobb då det e enklare men bytade adressen denna gången så de skulle hem till mig men som tur va så mailade jag dem vilket adress de skickat till o de hade såklart skickat till jobbadressen. Störigt då jag va tvungen att köra dit imorse. Pappa har min bil nu när jag e sjukskriven så fick låna Jonas bil. Bara ren tur att han skulle bli hämtad så han ej behövde den. Den är skitrolig o köra för den går så fort men osså väldigt bekväm. Annat e det med min bil där bromsen tar så fort man snuddar den.

Iallafall så åkte jag ner till jobb o öppnar paketet. Då har de skickat en bunt för lite. Såååå irriterande. Skulle sätta i 100 slingor men blev bara 75, som tur e så är det ändå ett bra företag jag köper håret ifrån så de skickar utan extra kostnad 1 bunt med express mail som kommer fram på lördag. Får sätta i resterande av håret då.

Som vanligt så glömmer jag att ta bilder =( Ni får nöja er med bild på mig när jag hade hårförlängning;) som jag förövrigt gjorde på mig själv=)





Gjorde ett set naglar osså men vi gjorde dem helt franska så tog ingen bild. Får se om det blir nån nagelbild senare ikväll. Ska nämligen ha en kund kl 17 så vi får se om jag får pimpa hennes naglar eller hon ska va lika tråkig o göra vanlig fransk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0