pierca sig?

De har kommit på ett nytt sätt att pierca. Det är ett smycke med ett ankare typ så det är bara en ingång. Dermal Anchor heter det o jag blev skitsugen. Hade velat ha en liten sten på handen. Skitfint tycker jag, vad tycker ni?

Tror faktiskt jag ska göra det! Känner ingen annan som har det så det e roligare då när ingen annan har det.
När jag pierca min tunga va där 1 person på hela min skola som osså hade det. Jag var den första tjejen på skolan som gjort tungan så då kändes det speciellt men efter 1 år hade typ varannan det. Trisst men så är det ju när något blir mode.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är skit fint att ha en sån piercing

jag vill göra två såna på min rygg.. tänkte göra en på min hand innan men är lätt att fastna när man håller på med hästar..

riktigt fint är det, gör det!!!

2009-04-22 @ 15:42:12
URL: http://sofiespampe.blogspot.com/
Postat av: J

Min kompis syrra har två sånna i nacken och på handleden. Är sjukt fint!

2009-04-22 @ 20:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0