Robinson

Jag blir så arg. Jag hejjar verkligen på det laget som är i träsket o blir så arg när de schabblar bort sig som de gör. De e så nära men nära skjuter ingen hare som Gunde Svan brukade säga i Fångarna på fortet.=)

Jag hatar verkligen det andra laget. Gillar bara han Lukas som verkar lugn o inte e med de andra killarna i deras mobbning. Han Christian får mig o må illa o jag blir så förbannad när han håller på o skryter hela tiden om hur bra dem är o blabla. För fan din fete jävla gris (ja nu e jag arg) va tror du att ni vinner för? Kanske för ni bor på en ren strand där ni kan hitta mer mat än vad de kan i träsket. Tycker att det e så frukteligt orättvist att de kan få tag i mat medan de andra inte ens har chansen att fåtag i mat. För där finns ingen.

Sen så som de mobbar han Jarmo e ju helt sjukt. Vem säger det inte finns mobbning bland vuxna människor? Helt sjukt ju. Ok om han är lite annorlunda men låt han va det för helvete o sitt inte o snacka skit o skojja på hans bekostnad utan säg det till han då face to face. Har läst lite på aftonbladet att han Jarmo tydligen gått på han Christian ordentligt nu när det sänds på tv o det e ju absolut ej rätt men jag går efter det jag ser på tv just nu o då blir jag så förbannad. Gillar inte han Rafael eller Ranjit iheller.

Vet inte varför men sen de blev lag har jag alltid hejjat på träsklaget. Gillar deras karakätärer o där e inte så myk skitsnack.

Så nu känns det bättre o jag har fått ut lite av ilskan jag satt inne med. haha helt sjukt hur man kan bli så inne i ett tvprogram.

Hejja lag Parangan=)

Har ni några favoriter i årets Robinson?


Kommentarer
Postat av: Anonym

tacktack.. ja kan heller inte med christian! Han är irriterande.. gnällig.. hade inte pallat vara strandsatt med honom :P

2009-04-18 @ 23:14:35
URL: http://tiiniisen.blogg.se/
Postat av: Felicia

Anna är min favorit! Lag Parangan förtjänade verkligen sin strand!

PS; Hatar också Cristian xD

2009-04-21 @ 10:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0