Robinsonpakten

Tittar ni på årets Robinson?

Jag har tidigare skrivit hur mycket jag ogillar Christian så önskade att han hade röstats ut i lördagens program men så blev det ikke.

När man läser expressen står det om Ninas svek o att Christian fortf e förbannad på henne för att ha svikit grabbpakten. Men herregud, tävlingen fungerar ju så. Nina va ju bara smart som gick med i den andra pakten för förr eller senare hade hon röstats ut av grabbpakten då det va Christian,Raffe, Ranjit o Lukas som var järngänget o de hade ju röstat ut tjejerna efter de röstat ut Jarmo o de andra från lag Parangang. Jag tyckte det va skitroligt när Jarmo tog upp sin immunitet o man såg Christians min. Haha.

Jag vet ej varför men jag gillar ju Lukas o tycker han osså ska gå med i den andra pakten så de kan bli av med Christian o Ranjit. Lukas verkar ej snacka så myk skit som de andra gör men det kan ju vinklas fel osså.

Nästa avsnitt ska bli spännande o jag hoppas verkligen de tar ut Christian denna gången. Stör mig på han o hans cp dialekt. O det e fler som håller med mig det vet jag.

Hejjar på alla som inte med i grabbpakten, men just nu mest på Anna o Angela.

Vem vill ni ska vinna??


Kommentarer
Postat av: Ella

jag håller med JÄTTE MCYKET ut med han äckliga christian, jävla tönt är han! haha

2009-04-27 @ 16:26:27
URL: http://livelovelife.blogg.se/
Postat av: Anonym

hatar han också.. Christan ska uuut på lördag!!

2009-04-27 @ 21:22:02
URL: http://tiiniisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0