sjukt fint väder

Kan man göra annat än att le när man tittar ut genom fönstret?

Solen skiner o sommaren är på väg! Hoppas nu det håller i sig så det inte är fint i några veckor nu o sen blir sommaren bajs. 

Trisst man måste jobba, vill ju helst ligga i en solstol nu o ba suga in mig solen. Bli lite brun när man ändå ligger där hade ju inte varit fel. =P

Var ute en sväng med Kenzo innan o när man går nere i norra hamnen blir man påmind om vilken underbar stad man bor i sommartid. Helsingborg är så vackert men fruktansvärt kallt på vintern.
Jag menar tänk att vi har en strand mitt i stan o medelhavsinpirerad hamn. Älskar Hbg på sommaren.

Träffade min lilla farmor i norra hamnen o då de bor där nere så fick jag följ med upp o få med mig lite mat så nu e jag mätt i magen. Bra att ha farmor o farfar så nära jobb=)







Kommentarer
Postat av: emma

hejsan där är jag emma :)

jag undrar vad du tar för en halvförlägning .. jag brukar göra halv typ 75st knoppar eller 50 kommer inte riktigt ihåg :) 70%blondt och 30&brunt i nknopparna för jag har fixat mitt hår nu.. ska bara slinga det en gång till sen vill jag sätta i hår :)pallar inte me denna frisyren!=)

trevlig valborg!

2009-04-30 @ 20:00:36
URL: http://ladyie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0