sunshine here i come

Igår bokade jag o Jonas en resa till Kreta. Kände ba att jag behövde komma bort till solen ett tag o slappa en vecka. Har ej varit utomlands sen jag bodde på Gran Canaria o det var 2006 jag kom hem därifrån. Kändes som det var dags.

Blir en mys o slappe semester med myk solande o badande. Ska nog dricka några paraply drinkar osså men absolut ingen fest semester.

Här är vårt hotell


Nu längtar man ordentligt. Vi åker 4e juni så ändå snart. Hoppas tiden går snabbt för jag VILL till solen=P

Kommentarer
Postat av: Josefina

Söte! såg precis din kommentar på min blogg :) tycker ni ska komma upp till sthlm ist och festa med mig där..vi är alldelles för roliga tjejer för att nöja oss med lilla hbg lixom ;) Fan va gött det där ser ut då! blir riktigt avis, men det är du helt klart värd, efter din modiga insats med näsan och allt...hoppas du mår bra nu! puss kram

2009-04-15 @ 14:33:26
URL: http://josefinawinbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0