the hills is back

Har ni sett de nya The hills avsnitten?

Jag hatar Spencer.. asså verkligen hatar honom. Men heidi e ju såååå trög som ej förstår hur manupulativ o störd han är.

Tycker det e skittråkigt att Lauren ska lämna serien. För mig är hon The Hills. Men man kommer säkert ändå att följa det för man vill ju se vad som händer mellan Heidi o Spencer.

Ok jag ska ej prata dåligt om skönhetsoperationer då jag faktikst precis gjort en MEN hur har inte Heidi förändrats? Vad har hon fixat? Läpparna, näsan o boobsen för certain. Kan tycka det är lite synd när man ändrar på HELA sitt utseende. Ok att man har komplex man gör iordning men varför ska man överdriva? Hon e snygg som satan men kan väl tycka det blir liiiite väl plastit. Bara hon stoppar nu o inte ändrar mer.



Nu när jag sökte efter en bild på Heidi kommer det fram att det är fler i The Hills (ja förutom Audrina som e ganska uppenbart hon fixat sina bröst) som har opererat sig. Både Lauren o Stephanie har fixat sina näsor. O som ni ser i de nya avsnitten har Stephanie även helt plötsligt fått en myk större överläpp;) Det är såååå mycket vanligare än vad man tror med näsplastik där över i Hollywood. Tycker ALLA har fixat sina snokar.
Googlar ni på "nosejobs" kan man se att kändisar från Beyonce till Angelina har fixat sina näsor.
Kolla in denna sidan för o se några av stjärnornas operatioer.

Var tycker ni gränsen går vid skönhetsoperationer?

Kommentarer
Postat av: Anna-Viktoria

Haha... nu var jag tvungen att googla bara för det ^^ skvallerkärring som jag är.. haha

2009-04-15 @ 16:23:17
URL: http://annaviktoria.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0