vad har ni gjort idag?

Jag har inte bloggat idag o jag skäms ej för det iheller. Varit kanonväder så hade mer skämts om jag satt inne på datorn.

Vaknade skitidigt men drog mig i sängen till 10, drog ut till mina päron o solade i deras trädgård. Tänkte först jag skulle lägga mig på viskan men det blåset ganska kallt o trodde faktikst det skulle vara mer vindstilla i Ramlösa bland alla husen. Det blåste lite kallt imellanåt men runt 12 tiden blev det riktigt skönt. Borstade Kenzo osså så nu e han mjuk o gosig.

Här e ett bildregn


kenzan ligger o biter på ditt ben


där e godis i den väskan


gör allt för o få tag i de där godisarna.=)


mammas bebis


ligger o gottar sig i solen


nu blev han lite för varm, snutte


skönt med sol. synd o säga man e blek. haha..


men fått lite färg iallafall.


så söt min lille bebis, kolla in mina söta strumpor;)
ser ni tussarna på grsämattan. Det är sånt osm flögit av, fyllde en hel kass med hår
jag tog av från borsten. Synd o säga han fäller just nu!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jo asså... Jag hade osså känt mig ganska dum om jag suttit på min dator... ;)

2009-04-26 @ 02:24:02
URL: http://eralhe.blogg.se/
Postat av: Nathalie

åh har du också en pome :D

2009-05-02 @ 22:43:52
URL: http://nathaliesderberg.blogg.se/
Postat av: Josefin

åh, om du kanske tänkt hitta en tik och ta en kull på henne får du gärna höra av dig! letar som sjutton efter en dvärgspets, men hittar inga i närheten. :/ Bor i uppsala.

2009-05-03 @ 18:20:50
URL: http://vermillion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0