värsta jag varit med om

Att hoppa in i den duschen va nog något av det VÄRSTA jag gjort på länge. Tror jag duschade håret med schampo o balsam på mindre än 3 min. Det va sååå fruktansvärt kallt men vill ju va fräsh när man får besök. Det kändes precis som man tappade andan.

Fick tillbaka minnen från kråkön. Där kunde man ej va några mesar utan det va ba att shamponera håret o hoppa i havet som för övrigt ibland inte var mer än 15 grader kallt. Skillnaden där e att man e beredd på det från början o det var lite av hela grejen att vara där ute, dessutom va det sommar o varmt i luften så man torkade ju direkt. I min lgh ska det finnas varmvatten för jag betalar fan för det. Ok om det händer nån gång men jag har aldrig riktigt varmt vatten.

Är sjukt arg så nu får gärna Ida komma så jag får annat o tänka på.


En bild från mitt älskade kråkön.
Detta är jag o Nina 1999 när vi badat med kläder på.
NOOOOOG snygga.. hahahhahhahahaha



Kommentarer
Postat av: Anonym

men faaaan vad störigt. kan du inte klaga o skälla ut hyresvärden då?!?!?! det hade jag gjort. man måste ju för fan kunna duscha...

ps. jag tkr din lgh ser fin ut iaf...

kram

2009-04-10 @ 19:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0