vilken dag

Har inte ens hunnit öpnna datorn förrän nu. Städat o donat hela dagen o sen har jag varit på kalas hos mina föräldrar. Pappa som fyller 48 imorgon, så de hade lite släkt hemma. Han börjar bli gammal=) Tihi. Min lilla pappa. Ja för liten e han ska ni veta. 167 lång, hehe. Tom jag e längre. Mamma är 161 så man kan ju undra hur både jag o min bror kunnat bli så långa=)

E helt slut nu, ögonen känns tunga så kommer nog gå o lägga mig tidigt ikväll.

Hörs imorrn. Sorry att jag varit så kass på att blogga i helgen men när det e fint väder eller man har o göra blir det bara ej av.

Wipe out nu, skrattar så jag dör när de hoppar på de megabollarna. Haha!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0