2010!

Fick ett samtal av en vän i helgen ang en väldigt intressant sak.

Kan tyvärr ej säga vad ännu men ni ska veta att jag håller tummarna att det kommer bli verklighet. Jag behöver detta i mitt liv just nu. Kryper i kroppen på mig så rastlös jag är så en sådan här förändring hade behövts. Om detta blir verklighet läggs allt som har med Usa o Sthlms flytt ner för detta är verkligen något jag vill stanna i stan för.

Kanske 2010 kan bli mitt år?

Hoppas hoppas hoppas!!!

SOOOOOOOO EXCITED!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad nyfiken jag blir!!! :)

2009-08-24 @ 19:55:13
URL: http://sofiespampe.blogspot.com
Postat av: Pernilla

du gör oss nyfikna

2009-08-24 @ 21:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0