ångest

Kom precis hem efter morgonrundan med Kenzo. Det är sååå varmt ute o jag vill ba släppa allt o dra ner på stranden. Ska dock ha naglar snart och efter det ett set naglar till så det lär jag ju inte hinna=(

*pip* felmeddelande, fick precis i skrivande stund ett sms av min första kund att hon blivit sjuk så nu har jag inte naglar förrän halv 3, vilket ger mig ännu mer ångest för då hade jag hunnit ner på beachen ett tag när jag vaknade men nu är kl redan 12 så känns ej lönt.

Varför är det så att man har 3 veckors semester och inte en enda dag är det strandväder men så fort man börjar jobba igen så kommer det fina vädret. Suck, suck och åter suck.

Nä om man ska ta sin medicin, käka lite frulle o göra nån nytta. Får städa istället tills min kund kommer. Roligt...NOT!


såhär roligt väder hade jag på min semester!! regn regn o åter regn!!

Kommentarer
Postat av: charlotte

ohh ber om ursäkt:/ hoppas du har en trevlig kväll.kram

2009-08-08 @ 20:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0