annika på krigstigen

Igår blev jag så fruktansvärt sugen på Mezo och deras meze med tzatziki så jag ringde dit o beställde lite food. Fick bli en bakad potatis också så jag skulle bli mätt. Man kan ju inte bara äta bröd till middag.


Åkte ner o hämtade det, åkte hem, packade upp maten o märker att de missat lägga ner tzatzikin. Arg som ett bi åker jag ner igen för det var ju faktiskt därför jag ville ha den maten. Då ska jag fan ha min tzatziki. Går in arg som ett bi o förklarar att de glömt grejer på min beställning och hur dålig stil det är för jag har faktiskt fått köra hem och tillbaka och nu är min mat kall. De började skylla på varandra och gav mig extra myk tzatziki. Jag som fortfarande irriterad sa till dem att de kunde gått gottgöra mig genom att ge mig någonting. Jag kunde ej komma på vad så jag ba drog till med att de kunde ge mig en kaka och visst fick jag det. En mumsig kärleksmums=)



Jag vet man alltid ska kolla så man får med sig allt innan man åker hem men jag tänkte inte på det. Hur svårt kan det vara lixom.

Från o med nu ska jag ALLTID kolla så jag får med mig allt jag beställt. Ska tom kolla så jag får rätt pizza när jag beställer det=P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mezo är riktigt skit ställe trots de är god mat. Har själv jobbat där så:)

2009-09-02 @ 19:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0