back to reality

Jaha då va man tillbaka på jobb efter 3 veckors semester.

Nu vill ni säkert jag ska berätta om min underbara tid MEN denna semestern känns som allt annat än lyckad!

För det första, ingen sol vilket leder till inget beachhäng, på 3 hela veckor!!! Varit på stranden 1 gång denna sommaren och det var tom innan jag började min semerster.

För det andra, tredje, fjärde o femte så har det bara varit SKIT! Har i stort sett bara jobbat hela semestern och på kvällarna har jag festat. O inte ens det har varit speciellt skoj!

Trött på exakt ALLT nu!

Om inte det skull vara nog att jag e olycklig så har jag gått o blivit sjuk. Säkert svininfluensan med min tur!
Har sen i torsdes hostat, snörvlat och haft febervärkar i hela kroppen. Och som om inte det skulle räcka börjar jag få en jävla urinvägsinfektion.

Sitter dock på jobb ändå för jag har ju inte direkt jobbet där jag bara kan ringa in o sjukanmäla mig så fort jag har en fis på tvären. Önska dock jag hade det ibland!

Nu har jag kräkt av mig lite men inte fan känns det bättre för det!


Här va jag FAN lycklig!!!!
Vad hände?????????????

Kommentarer
Postat av: Nilla

Men lilla hjärtat!!! Inte roliga ord det inte!! Jag förstår att det är jobbigt men du måste rycka upp dig.Bara DU kan få det att bli bättre!

Lycka till!!

KRAM

2009-08-03 @ 12:30:39
URL: http://thisismenilla.blogspot.com
Postat av: Mr G

Så vacker du är Annika!!!!

2009-08-03 @ 16:25:09
Postat av: charlotte

ojdå,här går allt i svart Du mår bättre snart ska du se.krya på dig kära du.D ska bli fint till helgen :)

2009-08-03 @ 16:45:36
Postat av: sara moune

alla har dessa dagar eller perioder :( tyvarr. las lite bra bocker med inspiration sa kommer du pa fotter igen och hittar vad som gor DIG lycklig :)

puss

2009-08-03 @ 22:03:58
URL: http://www.saramoune.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0