bleeding love

Tittar ni på Sytycd på 5an?

Nu närmar det sig finalen men jag vet ju redan vem som vinner=P ska inte avslöja vem men absolut rätt vann o hon/han e GRYM!!!

Tillbaka till kvällens avsnitt. De visar ju emmi-vinnande rutiner och just nu har jag goosebumps. Kan inte se denna dansen för många gånger för den är lika bra varje gång och Chelsie och Mark som framför den är så sjukt duktiga o den inlevelsen de har skojjar man ej bort. Älskar när han tar för hennes bröst o musiken typ stannar för att hon sen går in i någon form av vredesutbrott. Alla håren ställer sig och jag börjar nästan böla. SÅÅÅ SJUKT BRA!!!


den sekvensen jag syftade på kommer 1,26 in i klippet=)

Kommentarer
Postat av: Hilajna.

Ja henne känner jag. ;D När slutade du där då?

Förresten, jag gick i din brors parallelklass på elineberg. Vet ej om du känner igen mig? ;P haha

2009-08-26 @ 22:48:09
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: ida

oohh love it love it love it!



JANNINE VINNER eller hur fan hon stavas.. mohahahahaha

2009-08-26 @ 23:37:58
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Hilajna.

jag hittade dig på facebook coh blev vän med dig där. Så där är lite bilder på moi, om du kanske känner igen mig. :P är det du som gjort blondys naglar nu? ;D

2009-08-27 @ 10:58:05
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej på dig.

Ja det vi har kanske delade meingar angående pälsvården. Jag väljer ju att sköta hennes päls ofta.. just pga att det inte ska bli knutor. Men o andra sidan så har Tindra och Kenzo helt olika sorters pälsar, kenzo har mer underull som kanske bär upp det långa på bättre sätt. Tindras päls blir lättare och lättare att sköta ju mer underull hon får.



Är Kenzo ifrån piccolo poms?? Det viste jag inte. Jag har hört nu att ett flertal hundar har dött pga hjärtfel och epelepsi som jag skrev, dessutom sägs det nu att de i resterande styrelse för pomeranierklubben vill att hon ska avgå. Det är vad jag har hört, jag vill därför uppmärksamma mina läsare att ta reda på info innan de köper en valp.. oavsett var den kommer ifrån. Rykten brukar ju dock inte uppstå helt utan grunder.

Pöss

2009-08-27 @ 13:08:21
URL: http://emmaflash.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Dem var superfina. :) Tur du kände igen mig. ;P

HiHi, vad tar du för att göra naglar? ;D

2009-08-27 @ 13:13:27
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: [SOFIA - FOTO & DESIGN]

Hejdu!

Du har väl inte missat min nya blogg? Där kommer jag att fortsätta visa mina bilder och allt annat smått och gott.

Välkommen in på en titt :)

2009-08-27 @ 14:35:50
URL: http://sofiawahlby.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag förstår att vi inte delar samma åsikt i detta och det respekterar jag. Men jag tycker dock så här att man ska hjälpas åt. Jag hade inte velat att folk undanhöll eller lät bli att berätta om en kennel som inte var bra. Alla gör ju givetvis sina val, det är säkert många som är nöjda med henne. Jag var det dock inte pga det bemötandet jag fick när jag letade valp.

De andra dödsfallen pga hjärtfel och epelepsi kan en granne till mig styrka eftersom det var deras hane som dog på operationsbordet för en kastrering, obduktion visade sedan att han hade ett medfött hjärtfel. Hunden med epelepsi har en vän till dem.

När nått sådant händer, 2 händelser från samma kennel, då börjar man hålla öron och ögon öppna och det har då visat sig vara fler fall.

Hon har säkert haft bra hundar från början men nått har säkerligen gått snett... vad vet jag??

Jag vill då hellre upplysa mina läsare som är på jakt efter pommar att vara noga med valet av uppfödare.. och kanske tänka en gång extra om man vill ha valpar från henne. Eller i alla fall kolla upp henne mer noggrant.

2009-08-27 @ 15:14:32
URL: http://emmaflash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0