blir tosig

Nu har jag skaffat en wordpress.com men jag fattar ingenting. Varför är det inte lika enkelt som blogg.se att fixa i sina kodmallar o stilmallar?

Skaffade även en egen domän o trodde det skulle vara lättare men fattar ju nada där också. Så nu betalar jag för något jag ej fattar ett dyft av o förmodligen ej kommer använda. Suck suck o åter suck.

Jag kanske är löjlig men det jag stör mig på med blogg.se är att det inte finns en "nästa sida" knapp längst ner. Eftersom jag som uppdaterar ganska ofta blir det krångligt för läsare som är inne mer sällan att hitta gamla inlägg. Vill bara ha en liten knapp längst ner så man kan fortsätta med gamla inlägg utan att behöva gå in på månad o sen scrolla neråt tills det kommer äldre inlägg.

Något dataproffs som vill hjälpa lilla mig?? *tittar med valpögon och blinkar*




Kommentarer
Postat av: Jonathan

Annika, hör av dig till mig på Facebook så kan vi nog reda ut det. Idag blir kanske lite stressigt, men imorgon definitivt. Jag lade precis upp en själv nu på egen domän förra veckan, så jag har det mesta färskt i minnet. Det struligaste är bara att få den första installationen att funka som den ska, att tweaka och snygga till sen är busenkelt.

2009-08-25 @ 14:09:57
URL: http://sorum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0