blixtrar o dunder

Sitter här själv i min ensamhet, samtidigt blixtrar det utanför mitt fönster o då blir man lite halvrädd. Har ej åskat speciellt myk så inte så farligt men ändå väldigt tråkigt o sitta här själv när det är sånt väder ute. Helst av allt hade man bara velat kura ihop intill någon som betyder massor för en o bara känna dennes parfym kittla i näsan.

Har man någonsin varit riktigt kär? Jag tror inte jag varit det men skulle gärna vilja känna på den känslan, tror det e ganska mäktigt.

Jag tycker alla bloggar man läser så står det bara hur lyckliga alla e och att de har hittat den rätte mm. Min blogg e tvärtom. Ja jag har ofta ganska skoj när jag e med mina vänner o partajar eller liknande men när man sitter här själv, uppkurad under en filt börjar det komma massa tankar o funderingar.

Ska man nånsin hitta mannen med stort M?

Alla tankar o funderingar får mig att bara vilja dra härifrån. Varför kan jag inte bara ta tag i det o dra. Mitt nyaste projekt e att plugga i Usa. Jag vill o jag vet att jag klarar det. Inte för jag tror jag blir lyckligare där men jag får iallafall byta miljö o göra något jag drömt om i flera år. Kan inte nån ba sparka mig i röven så jag tar tag i det and make my dreams comming true?

Nä enough med bitterheten nu. Måste rycka upp mig men det e fan inte lätt när det händer gång på gång på gång... vad gör man för fel? Whats wrong wiv me? honestly!!!


Kommentarer
Postat av: cindy

Du måste bli lycklig med dig själv först, lära dig att tycka om att vara ensam och trivas med det.. man ska inte behöva någon annan för att vara lycklig.. MEN jag förstår vad du menar om att känna på att vara riktigt kär.. det saknar jag också.. har varit det en gång och det gick ju åt helvete hehe Det kommer när man minst anar det sägs det ju... Men det är nu när du är singel som du ska passsa på att sticka till USA, gör du det inte nu så kanske du ångrar dig när du blivit äldre... Lycka till med allt... kram på dig

2009-08-11 @ 14:17:43
URL: http://vellaelin.bloggspace.se
Postat av: mallan

Ingen är skitlycklig ALLTID! :D

2009-08-11 @ 23:38:51
URL: http://babyrace.blogg.se/
Postat av: Sophie

Åk! Du kommer inte ångra dig! Vad får dig att INTE åka?? men jag vet hur det känns, har själv varit där...

2009-08-12 @ 12:55:23
Postat av: Anonym

har du chansen ta den , jag vill också har velat mega länge, men har för mycket att ge upp, men sen har man kanske allt att vinna...men man ska ge sig iväg av rätt anledning...oj vad snurrigt :P men go for it

2009-08-13 @ 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0