Cesar Milan

Efter ett långt samtal med min mamma gick jag in och sökte på lite Cesar Milan och hittade en kurs man kan köpa där han hjälper en att bli av med problemen man har med sin hund. Då jag ej blir av med Kenzos seperationsångest bestämde jag mig för att testa. Så nu ska jag sitta o kolla igenom alla dessa videor och läsa en massa för att sen börja träna med Kenzo. Det fanns 12 månader, 6 månader o 3 månader. Jag tog 6 månader så nu är jag 800 spänn fattigare men vad gör man inte för sina djur. Vill ju han ska må bra och jag själv mår ju dåligt när jag lämnar honom.

Har ni några problem med er hund och ni känner för att ta tag i dem kan ni surfa in på hans hemsida  och se om det är något för er.

Hoppas det är värt pengarna och att man tar till sig av allt han säger. Finns ju en anledning till att han är på tv och att alla kändisar anställer honom för att få hjälp med sina hundar. Som det visas på tv e han grym och han vet precis vad hundar behöver för att må bra.

Om det funkar e det LÄTT värt pengarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0