csi

Varenda kväll/natt ångrar jag att jag börjar titta på CSI. Det sänds ju runt midnatt varje vardag och det är då jag brukar hoppa i säng.

Spelar ingen roll hur mycket ögonen svider och jag vill sova för jag MÅSTE kolla klart för att se vem som är mördaren och vad som har hänt offret.

Igår somnade jag tom lite i pausen men var tvungen att se slutet. Tror ni det är något slut då? Nej, jag fattade ingenting och det var inget "to be continued" så det slutade tydligen så. Arg blev jag.

Jag gillar CSI och CSI NY, Csi miami har aldrig tilltalat mig direkt. Försökt kolla några gånger men nej det ska va när de e i Las Vegas eller i New York.

Vilken CSI tycker ni är bäst?





Kommentarer
Postat av: Martin

Känner igen det lite för väl. Och hinner man inte somna efter det så kommer det arkiv-x på 4:an som också är helt omöjligt att stänga av.

Och -ja CSI-Miami suger, förstår inte hur det kunnat bli så kass med tanke på att det är samma skapare till alla 3.

Oj vad långt det blev, aja take care

2009-08-25 @ 15:19:46
Postat av: Titty

2009-08-25 @ 16:44:34
Postat av: Ella

haha samma här! Älskar dom!

2009-08-25 @ 19:10:06
URL: http://appleofmyeye.devote.se
Postat av: Anna

CSI Las Vegas är den bästa =)

2009-08-26 @ 09:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0