förbannade hund

Igår tog jag som vanligt min kvällsrunda med Kenzo och när vi kom till gräsmattan utanför grannhuset letade Kenzo upp nått fruktansvärt vidrigt i busken.

EN RÅÅ FISK!!

Vem fan slänger ut en råå jävla firre i busken?

Ni tror väl inte min cphund släpper taget om den jävla fisken och även om jag ruskade honom o skrek loss så bara morrade han på mig o forsatte tugga. Slutade med att jag fick ta tag i den o dra ur den ur munnen på honom. Jag rev mig på alla ben så tänk vad som kunde hänt om han svalt den. Jag va tooooosig efteråt och tryckte ner honom i marken o skrek på honom, hoppas ingen såg mig för de skulle nog tro jag misshandlade honom men det gjorde jag ju såklart inte.
Efteråt var jag så arg på honom och det märkte han nog. Han stank ju fisk så han fick ett äckligt tuggben som luktar jävligt illa så han skulle få bort fisklukten ur munnen men han stank ändå fisk så han fick sova på golvet inatt. Vill fan inte ha en stinkande äcklig hund i min säng. Ikväll får det bli en dusch för honom och jag  har även lust att tvätta hans mun i tvål men det kanske inte är så smart=P

Imorse kände jag att jag fortfarande va irriterad på honom och då kom jag på hur långt jag är ifrån att skaffa barn. Kan ju inte gå o va sur på en bebis bara för den gjort något dumt. Haha, hur skulle det se ut=) Nej jag får hålla mig till hund änsålänge där jag kan bli arg på ett helt annat sätt än mot ett barn.

Märker när jag skriver om det hur irriterad jag är för att han ej släppte den jävla fisken när jag sa till honom o hur jag fick dra ur den ur halsen på honom. haha

JÄVLA HUND!!!!!

typ såhär såg fisken ut. fattar ni vad äckligt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0