försök nr1

Kunde inte valt en bättre dag att gå till jobb på. Ironiskt sagt då jag nu e svettig som en gris och sitter med servetter under armarna och fläkten på högsta spinn.

Jag gick väldigt fort tycker jag, var framme redan kvart över och jag begav mig tio i. Dock har jag feta skoskav på båda hälarna så det blir nog ingen motion från o till jobbet förrän jag införskaffat mig av ett par riktiga och bekväma gympaskor. Springer nu runt här på jobbet i strumpor o ser allmänt löjlig ut.

Sminket sitter dock och är fortf lika matt som när jag satte på det imorse. Håller på och testar 2 olika primers då jag alltid blir så glansig i ansiktet. Personalen på mitti på väla va så snälla att de fixade 2 prover till mig så jag kunde testa hemma. Hon höll på i säkert en kvart o mixtra för att hitta 2 små burkar hon klickade ut lite primers i. Har testat båda 2 utan foundation o bara lagt på puder men det har ej funkat speciellt bra. Så igår testade jag den ena med foundation o känner sådär. Vi får se vad jag gillar resultatet av den här andra för jag köper inte en primer för närma 400 spänn om det inte e grymt bra. Läste något om makeupstores egna t-zone. Den ska osså matta ner och var betydligt billigare än dessa 2 så kanske får testa den istället. Använder ni primers? Vilket märke gillar ni bäst?

Jag som redan gjort av med så mycket pengar denna månaden har egentligen inte råd o köpa gympaskor och träningkläder men det e väl ett måste antar jag så ba att slänga fram kortet igen. Får se det som en investering=P Så jag får fin kropp=P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!!



Det är bara dumt o lägga ner massa dumma pengar på träningskläder.... Investera i ett par bra skor... såg att dom, hade snygga vit/rosa Nike på Stadium för 799 kr.. Det är ganska billigt med vad dom brukar kosta.... Du kan ju bara ut o promenera i en vanligt t-shirt o en hood tröja.... ingen mer än du själv som lägger märke till om du e snyggt klädd i skogen elelr inte.. :P Man kanske bara känner sig snyggare...



Och ett par gamla vanliga träningsbrallor har du väl hemma?! :)



Kram

2009-08-20 @ 14:42:27
Postat av: ella

jag har också börjat haha. Käkar GI och går med Tristan i pålsjöskog. ska fan ta mig klara av att gå ner domdär kilona denna gången haha ångest på hög nivå just nu! :p

2009-08-20 @ 17:18:05
URL: http://appleofmyeye.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0