fynd

Förstå att jag precis hittade en resa till England för 121 kr t/r. Som hittat.

Har faktiskt ogillat ryanair sen de höjde priserna och slutade flyga från Malmö. Senaste gångerna jag varit inne o letat har jag inte hittat en resa under 1000 lappen och det känns som så mycket när jag flög dit för 400kr T/r för några år sedan. Sen får man även plusa på att de tar 100 kr för bagaget enkel riktigt, vilket blir 200 spänn extra. Och inte nog med det så måste man ta sig till Göteborg osså. Ibland har man tur och kan hitta en tågbiljett för 100 lappen men ibland är de dyrare och sen ska man ta sig från Gbg till flygplatsen. Många bäckar små som det brukas säga. En 100 lapp hit o en dit blir mycket i slutändan.

När man väl är framme på flygplatsen i England ska man först till London city för att senare ta bussen vidare till Swindon där jag bodde. Det är inte jättebilligt iheller men hittar man då en resa för under 200 spänn är det klart värt det.

Tyvärr måste man åka mellan torsdag-tisdag då det är mycket dyrare de andra dagarna. Hade egentligen bara velat stanna tills på söndagen eller max måndagen men om jag sparar 700 spänn på att åka dagen efter gör jag det=)

Har pratat med min chef så jag ska jobba lite lördagar så kan jag ta ledigt de 4 dagarna. Perfekt!

Så jag e nästan helt 100 på att jag drar den 8onde oktober och kommer hem igen den 13onde.

Ska bli såååå förbannat skoj o träffa alla igen. Synd bara att Shakey inte kommit hem ännu, hade vatt skoj o träffa honom men där e så många andra vänner till mig så ska bli hur skoj som helst ändå=P

LÄNGTAR!!!
Jag o Shakey i London!

10 kg tyngre=P
kolla in brösten..OMG!!!

Kommentarer
Postat av: erika

woåååoooow vilka bahunnas!!!

2009-08-18 @ 18:28:41
URL: http://eralhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0