händer ikväll?

Idag jobbar jag faktiskt. Ja, jag vet det är lördag men jag behöver ju jobba in de dagar jag ska till England så får jobba några lördagar nu innan o några efter. Började dock kl 12 idag o slutar kl 16 så det är ju inte så farligt.

Ska till Skopunkten sen tänkte jag o se om de har några gympaskor. Tänkte på det att det känns onödigt att köpa ett par gympaskor för 1000 spänn när jag ba ska ut o gå lite. Ska faktiskt testa o se vad jag tycker. Va inne på deras hemsida o de här ser väl inte helt fel ut? Spelar roll vilket märke det är lixom?



Sen ska jag åka ut till Väla o hämta Ida, ska även köpa en ny klotång till Kenzo. Kanske blir en tröja på Gina osså, får se=) Har ju handlat så mycket kläder på senaste så får egentligen hejda mig men när jag ändå e där ute kanske det blir en tröja eller 2=P

Vad jag o Ida ska göra ikväll har jag ingen aning om men jag känner henne så det är ej bli utgång. Hon kommer skylla på att hon ska jobba imorrn även om hon inte gått ut om var ledig iheller=P

Kör lite mobilblogg ikväll så ni får se vad vi girls hittar på=)




Kommentarer
Postat av: agnes b

klart du ska ut ikväll ;) ring sen toka.

kram

2009-08-29 @ 16:40:45
URL: http://agnelicious.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0