kräftskiva ala sofie o jonas

Som vanligt hade jag superskoj hemma hos Sofie o Jonas och deras årliga kräftskiva e toppen. Längtar nästan till nästa år, så skoj har vi. Vi är ett supergott gäng och det är så skoj o träffa alla o partaja. Måste dock göras oftare!

Tog typ 3 bilder själv så jag har snott resten av Sara från hennes face. Hon hade dock lagt upp över 150 bilder o typ hälften e mongo. Jag kommer välja ut några godbitar o vill ni se resten får ni gå in på fejjan o kolla=P


Jag o värdinnan herself=P


ena sidan av gänget


andra sidan av gänget


Jonas o hans brossa Jompa


sötaste paret ever!


VI!!
älskar mina tjejer!!!


Titty o hennes bebismage


Sofie o Sara, vet ingen annan tjej som kan dricka som henne!! haha


Min fina vän


Sofie o Micke stänkte för myk så de fick ha egengjorda haklappar! porrigt=P


Jag o Sofie satt kvar längst o käkade! haha


Me


Jag o fiiiina Sofie


Andre va på G igår=P


Blondy o hennes miner! hehe love ya gummsi


Strike a pose!=P


Syskonkärlek


Exet ville ikke va med på bild.. wonder why..hahahhahaa


15 år o inte ens torr bakom öronen, ändå den som fick mest uppmärksamhet under hela kvällen=)
Han ville visa sina vänner på fejs så blondy ställde upp;)..


... jag osså=P


Blev litta dans osså


Söta Jonathan o jag=P


O här spårar det=P hahaha







Så TACK Jonas o Sofie för en helt underbar kräftskiva=P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själv!! Roligt hade vi... haha

puss puss

2009-08-10 @ 10:42:56
URL: http://sofiespampe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0