leaving on a jetplane=)

Längtar tills Oktober då jag o Anna drar till England 6 dagar för massa party men även för o träffa mina gamla vänner.

En sak jag saknat sen jag flyttade hem är "sunday roast". Jag tror inte ni förstår hur gott det är. Jag åt alltid med kyckling och för er som varit/bott där vet om att i stort sett alla engelsmän äter "sunday roast" på söndagar. Restaurangen där jag jobbade var just kända för att ha den bästa "sunday roast" i hela Swindon. Så har faktiskt aldrig testat äta det på någon annan restaurang men varför göra det när jag fick stans bästa for free=P
Pratade med en kompis på msn o han jag sa just det till honom att jag va tvungen att äta en "sunday roast" när jag kom o besökte o då frågade han direkt om det va på Rudis (restaurangen där jag jobbade) jag skulle äta den. Så den e känd=)

Tog kort på några av pappersfotona jag har från England för att visa lite vad jag hade för mig där över. Så kvaliten på bilderna är inte jättebra men det får ni ha överseende med.

Main baren där jag oftast jobbade.


restaurangbaren


liten utsikt över hur stället ser ut i bardelen


ägarna av stället. Underbara människor.


Shakey, en av mina kollegor


Paul, en annan kollega


Connie (pauls fv då på den tiden) o Joe brukade vara o häsla på. Ni ser Ted i bakgrunden


Efter stängning åt vi alltid, kanske därför man gick upp 10 kg, inte fettsnål mat direkt. haha.
Allt var friterat!


Jag o min roomate Ted. Ser väldigt lycklig ut på denna bilden=) haha



Han satt typ alltid i den fotöljen o käkade sina hoobnobs. En slags kakor han älskade.


Men vi hittade även på massa skoj.
Här fick vi för oss att sno en stammis "gasbox" o klä ut den lite. Det var jag, Ted o Luke som var kock på restaurangen som även delade hus med oss som satt o pysslade mitt i natten.


Denna bilden förstår man bara om man känner Gavin. Så väldigt internt.


När vi skulle sätta tillbaka hans pimpade gasbox kände Luke att han va tvungen att maskera sig så ingen kände igen honom.


Ted spexar lite=)


Hår står vi utanför brottsplatsen, nöjda som satan=)


En annan gång fick vi för oss att måla en tavla samtidigt som vi drack breezers och åt godis.


Slutade med att vi målade på varandra.


Såhär fin blev Ted


O såhär fina blev jag o Luke.


Men visst blev tavlan fin tillsist?


Att äta en "curry" tillhör och det e sååååå jävla gott. Här e vi på restaurangen brevid vår efter vi stängt.


Tack för maten=)


För alla er som känner mig har hört historien om Shakey. Så kär jag va i denna lilla fjanten. Blott 18 år gammal va han o världens mest omognaste kille men vi jobbade ihop och han hade världens underbaraste ögon, jag ba smälte.
Här myser vi i en superstor park.


Här är vi i London.


Jag festade en del och här är tjejerna jag oftast umgicks med. Supermysigt gäng.


Frankie o Carrie var de jag stod närmst.


Här är vi samlade på en nattklubb jag glömt namnet på=)


Hade även en del killkompisar. Aaron till vänster blev jag jättebra vän med. Supersnäll kille som jag tappade kontakten men när jag kom hem men hittade honom på fejja för 1 vecka sen så det är superkul att prata med honom igen.


Some of the guys=)


Jag på en pub. Tjommen bakom har jag INGEN aning om vem han är. Han ba dök upp o pajjade hela bilden.=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0