lite lost;)

sorry att jag bloggar dåligt men är helt fast i Lost.

Började följa det med Martin för massor av år sedan men det blev så himla överdrivet och förvirrande så jag slutade följa det. Tog upp det lite igen för ett år sedan då jag faktiskt tyckte det blev spännande igen men när jag o Martin separerade så glömde jag helt bort det.

Som ni vet så följer jag ju i stort sett alla serier och nu när det varit uppehåll på alla dem tänkte jag ge mig på Lost en sista gång för att fördriva tiden. Sett hela säsong 3 nu och är inne på säsong 4. Har sett lite av det redan för mycket jag känner igen men samtidigt är det bra o färska upp minnet lite.

Tycker det är sådär men nu har jag något att göra iallafall=P




Kommentarer
Postat av: Martin (inte samma som nämns i inlägget)

Ooo, en fellow tv-serie nörd :) Vilka andra serier följer du?

2009-08-26 @ 20:55:33
Postat av: annika

haha säg en serie jag INTE följer=P ahha.. oth,gossip girl,greys anatomi,desperate houswives,ugly betty, heroes mf=P

2009-08-26 @ 22:07:53
URL: http://annikaokenzo.blogg.se/
Postat av: Martin

Greys och heroes är grymt bra, resten vette f*n :) Om du gillar heroes måste du se (om du inte redan har) True Blood, sinnessjukt bra serie!

2009-08-26 @ 23:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0