mina nya kläder

Som jag berättat innan fick jag ett shoppingryck i veckan o gjorde av med alldeles för mycket pengar men det är jag värd. Måste försöka intala mig det iallafall=P

Jag tänker inte göra som 1400 andra bloggare som tar kort på sina nya kläder och sedan skriver vad de kostade. Jag förstår inte det här med att skriva vad ens kläder kostar, vill man veta så frågar man väl? Får lite känslan av att de vill skryta, speciellt de som köper dyra märkedkläder.
Många har inte råd att handla så mycket kläder som flertal av de stora bloggarna gör och jag tycker det sänder ut fel signaler. De vill ju vara förebilder för de små tjejerna och att få dem att tro att allt handlar om att köpa kläder så fort de får sitt barnbidrag tycker inte är helt rätt.

Sen klart för att fylla ut en blogg kan man visa sina nya kläder nån gång då och då, det är bara roligt men en blogg med enbart skryt är ingen blogg jag läser iallafall.

Bara för att det är så tråkigt att skriva ett inlägg utan en bild tog jag faktiskt en bild på mina nya kläder, dock i en hög på soffan=P För att ni inte ska tro att jag har dubbelmoral ska jag berätta för er att mestadels av dessa kläderna e från H&Ms internetrea. Jag erkänner, jag är en reatjej;) Kanske inte i butiker då jag får panik av alla galna människor som sliter i alla plagg men internetreor, I love!
Hellre 4 nya toppar än 1 dyr. Klart jag osså kan unna mig nått lite lyxigare någon gång men då ska det vara ett plagg som verkligen sticker ut och som jag förälskat mig i från första stund. Ett vanligt linne kan jag likaväl köpa på gina än på zebra där det kostar ett antal 100 lappar mer.


Kommentarer
Postat av: ida

ty dig att du dissar mig hahah

2009-08-16 @ 22:27:10
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Anonym

hej :)



eller huur! Håller dock inte med dig om de stora bloggarna. Ibland vill man veta vart personen köpt plagget o vad det kostade, så att man själv kan se om man har råd med det.



Däremot håller jag med om att jag oxo hellre köper 4 nya toppar än 1 dyr. Zebra o dom butikerna är såå jävla dyra. Fattar inte hur alla skolungdomar har råd att handla flera påsar med kläder därifrån..... Jjaa.. tunika för 1800 kronor.. i bomull.... ehh obegripligt för mig. =)



Jättebra blogg =) Du kan ju fota vissa palgg som var snygga på :D så får man ju ändå se vad du köpt =)=)



KRAAAM

2009-08-16 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0