nails

Helgens naglar har alla tagit sin tid men reultatet e jag nöjd med.

Först ut e Jessicas naglar som tog så lång pga den svarta gelen som vägrade att härda. Har tagit lite olika bilder både med o utan blixt. Gjorde iallafall svarta tippar med stora rosa glitter ovanför o sedan strössla vi lite smått rosa glitter över hela nageln.







Vidare sen till Erikas naglar. Tyvärr blev inte hon jättenöjd för det blev inte riktigt som hon tänkt men jag tyckte dem blev fina. Vad tycker ni? Har använt mig av den lite mildare vita och sedan tagit silver och ljusblåa stora glitter. Några stenar på några av fingrarna osså.







Sist men inte minst fixade jag min lilla Idas naglar. Hon har blivit helt fast i det nu och de håller! Hon har ju en tendens att bita av dem efter 2 veckor men denna gången höll de i 5 veckor. Duktigt av henne o låta bli att bita på dem=P
Hon blev ganska inpirerad av Erikas naglar fast Ida e inte så våglig så på henne gjorde vi bara mycket på ringfingrarna. Har använt mig av mildare vit även här o sen tog vi lila glitter o la som grund o sen stora silverglitter ovanpå. De andra stenarna är ljuslila.





Kommentarer
Postat av: Mallan

FYFAN vad dom översta naglarna var läckra!! Urfräsiga! :D

2009-08-27 @ 00:32:21
URL: http://babyrace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0