på köpet=P

Igår fixade jag Fias naglar och hon ville ha som mina naglar fast med svart gele istället. Jag hatar o jobba med den svarta gelen för den härdar inte som den ska så det tar så jävla lång tid och blir inte så snyggt som det skulle kunna bli om den härdat som den skulle.

När hon satt med händerna inne i uvlampan flög där in en liten fluga som satte sig på lillnageln. Vi tänkte först bygga in den i gelen som ett sånt här godis med larver i, haha nej ba skojja. Det roliga var att när vi sedan gav oss på tummarna så hände samma säk där. De flugorna var nog självmordsbenägna=)



Annars blev resultet coolt. Synd ba att gelen e så jobbig annars hade jag nog gjort mer svarta tippar.




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hhaha ja dom e nog det... händer mig med ett antal gånger.... det e snyggt mönster i alalfall=) jobbigt bara när det inte härdar som det ska=(

2009-08-29 @ 10:58:27
URL: http://znossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0