shop til u drop!

Igår var jag på riktigt shoppinghumör. Åkte ut till väla o spenderade lite pengar. Blev en del kläder och ett par skor men jag åkte egentligen ut för att se om mina stövlar hade kommit in. Jag bara MÅSTE ha dem och hon sa jag skulle komma tillbaka på måndag för att se om de fått in dem.

Kolla in dessa snyggingarna, skulle ni inte ba dö för ett par sånna här. Hoppas hoppas hoppas de sitter snyggt på osså för jag måste ha dem!


Köpte dock ett par andra höstskor som jag gillar skarpt. Tydligen e det svart som gäller i skoväg i höst och mycket nitar.


Jag va lite osäker på om jag skulle köpa en brun sko osså, den va så himla skön men jag är inte riktigt säker på färgen. Den är lite för rödbrun för mig men visst e själva stöveln fin? Jag tror jag hade haft svårt att hitta kläder till den färgen, eller vad säger ni?


Jag kände mig inte alls klar på väla men klockan blev 8 och de stängde. Åkte till maxi för att handla kräftor, så sugen! Sket i att jag tänkt va själv hela kvällen för det skulle ätas kräftor. Köpte även färska räkor och jag måste säga, vilken skillnad från frysta små skiträkor.  Dessa va stora o helt underbart goda, kostade dock därefter. Detta ynka parti räkor kostade mig 80 spänn, men ibland får man unna sig tycker jag. Jag va värd att få äta lyxräkor igår=P



Mina 2 shoppingkassar från maxi blev tunga och hem fick jag osså med mig 2 hårvårdsprodukter från loreal. Ett balsamspray och en inpackning. Ska se om det gör så att mina extensions inte blir så trassliga. Jag sköter ju tyvärr inte min hårförlängning som man ska, skyller på lathet! Man bör ju göra mer inpackningar och borsta igenom det ordentligt varje dag, det gör inte jag. Dåligt av mig jag vet men men, man kan inte vara bra på allt!=P





Fick ju även hem ett stort paket från Hm och det mesta passade faktiskt, skickar tillbaka typ 5 plagg och bytar storlek på ett par jeans och ett par shorts. Kände dock när jag provade kläderna att jag blivit mycket större om magen och det känns inte bra alls. Måste ta tag i någon form av träning. Ut o gå 1 timme innan jobb kanske? Någon som känner sig manad? Någon som vill hjälpa mig o pusha mig så jag verkligen gör det?

Dags o ta tag i de där extrakilona o den mjuka magen... beach 2010 here I come;)

Önska bara att jag hade motivationen och orken.

Nä om man skulle ta tag i dagen och hitta på något?

Hade behövt inhandla lite grejer till hemmet så som rengöringsmedel,tvättmedel o liknande. Kanske gör ett besök på Öb i eftermiddag. Varför inte fortsätta spendera pengar när jag ändå e igång=P

Ha en bra dag alla läsare och glöm inte frågestunden som är några inlägg ner! Låter folk ställa frågor till söndag sen skriver jag svar i början på nästa vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0