Swindon here I come

Jag känner det är dags att dra till England o hälsa på mina älskade vänner. Senast jag var där va 2006 så det är på tiden att jag drar dit igen.

Hade tänkt dra nu nångång i September så känner ni för att ta en långweekend med mig till England, just call me! Vi har såklart gratis boende så bara resan och maten som kostar. Well vi kommer dricka en del alkohol osså så räkna med nån hundralapp där osså;)

Åker själv annars om jag hittar en bra resa men alltid roligare med sällskap och jag vill ju visa mina vänner var jag en gång bott och arbetat=P

Nån som vill med på äventyr?

Här jobbade jag. Jag står i baren o ser väldigt suddig ut=P Detta var precis efter lunchen och endast stammisarna var där då. Just detta tillfället var när mina föräldrar va på besök i april 2006


Denna bjuder jag på! hahahhaa
Såhär såg jag ut när jag jobbade helger.
O nej det var inte riktigt meningen att tröjan ska vara så, den har bara åkt upp.
Ida, du känner igen linnet va??
Fy fan va jag ser ut! Hahhaa.. jag döööör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0