tom i bollen

Jag har ingen aning om vad jag ska skriva om. Händer inte mycket just nu när man börjat jobba igen. Sitter här till 19.00 varje dag och oftast har jag naglar efteråt vilket gör att jag jobbar till 9-10 tiden på kvällen och vem orkar göra något efter det? Inte jag iallafall. Sitter på nätet o tradar eller kollar på tv.

Känner mig fortf lite deprimerad så har ingen lust att blogga.

Funderar på att gå ut en sväng med Sofie på torsdag. Kan inte sitta hemma o analysera o fundera för myk för jag blir helt nuts. Sofie kan nog få mig på bra humör, för stunden iallafall. Hon brukar vara bra på det;)

Nu ringer det så måste svara... CIAO!


Kommentarer
Postat av: Johannes Schander

sv: Ja varför man ska ha dem på vet inte jag heller, men tanken är att tången blir varm och att ett lager plast utanpå frånskiljer värmen. Sen att den bara är lite varm och absolut inte otrevligt varm utan dem på spelar ingen roll... Det finns säkert personer som vill krångla till det genom att behålla sina fingrar kalla på bekostanden av att få en klumpigare plattång.. Mina "skydd" ligger nu iallfall i byrolådan och där lär de få ligga kvar.

2009-08-12 @ 19:44:51
URL: http://schander.wordpress.com/
Postat av: sofie

japp jag ska få dit på bättre humör.... puss på dig!!

2009-08-13 @ 10:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0