and shes done it again=P

Det va på tiden Anna-Viktoria hittade en lista som jag kunde kopiera. Va alldeles för längesen tycker jag.


OM MIG
1. Namn - Annika Helen Kristiansson
2. Bor - Helsingborg
3. Syskon - Jonas 23 år
4. Ålder - 25
5. Född - 29 maj 84
6. Ögonfärg - Bruna
7. Längd - 1.70 cm

8. Vikt - Man pratar väl inte om vikt med en lady?=P hehe. jag väger typ 58 nu... ajks!

9. Sko storlek - 38

10. Höger eller vänsterhänt - Höger

11. Stjärntecken - Tvilling

12. Hårfärg - Blond at the moment

13. Födelseort -Helsingborg

DAGENS..
1. Låt - Pitbull - I Know You Want Me (Calle Ocho)
2. Saknad - saknar min mamma
3. Kläder - jeans, skjorta
4. Smink - Mascara, foundation o rouge
5. Underkläder - sköna hipsters o en ljusblå bh
6. Mat - gröt o 2 knäckemackor
7. Köp - ett par stövlar på scorett, jeans-leggins, skärp o 2 tröjor på gina och en jacka,sjal,puder o läppglans på Hm.

8. Göra sen - Kolla massa lost o ikväll ska jag fixa älskade Blondys naglar=P.
9. Godis - frukt=P försöker va nyttig
10. Pinsammaste - inte hänt nått pinsamt ännu. men dagen e ju inte slut=P

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp
- Nej inte direkt
2. Tycker du om godis - tyvärr lite väl mycket!
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - Innan typ 3-4 dagar i veckan nu försöker jag o inte äta alls. Kanske lite till helgen.
4. Äter du oftast nyttig mat - de senaste 3 dagarna har jag gjort det annars NEJ!
5. Är du stark - klen som en räka
6. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - jag har inga muskler.
7. Tycker du att du själv är söt/snygg - sometimes. Ibland när jag är precis vidgjort o ska dra hemifrån kan jag titta mig i spegeln o känna mig sjukt snygg=P
8. Du ger mycket komplimanger till andra - Aboslut.
9. Är du nöjd med ditt förnamn - Jag hatar det. vilken 25åring heter Annika? Får kollauppåt 40-50 års ålder för att hitta kvinnor vid namn Annika.
10. Du tycker att du själv är smart - Jag är faktiskt ganska smart. Är allmänbildad o klarar mig bra i spel som geni=P
11. Vad är det sämsta hos dig - Vänder oftats grejer till nått negativt har jag fått höra och dåligt självförtroende.
12. Vad är det bästa hos dig - Jag ställer alltid upp för mina vänner.
13. Har du bra självförtroende - nej faktiskt inte=/
14. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Då jag sitter framför den när jag jobbar så e det ju minst 9 timmar om dagen.

15. Du tycker om att vara med killar - absolut

16. Känner du dina grannar - nix
17. Vad har du för färg på dina underkläder
- ljusblå bh o vit o svarta hipsters med en döskalle på;)

18. Använder du BH varje dag - Yes

19. Svär du ofta - Afan=P

20. Gillar du skolan - Längesen jag gick i skolan men hade jag läst något jag verkligen ville hålla på med hade jag nog inte tyckt det var tråkigt.
21. Har du någon gång skolkat - Njae både jag o nej. i perioder.

22. Spelar du något instrument - nej men önska jag kunde spela piano
23. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i
- friidrott o dans.

24. Har du några tatueringar - 6 st o fler ska det bli

25. Har du några piercningar - massor
26. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - hmm när jag e på toa eller går förbi en. Inte jätteofta.

27. Tycker du om djur - älskar djur!


BRUKAR DU...

1. Sova - lite väl mycket kanske
2. Ta mediciner du inte borde ta - hmm nej

3. Röka - feströkar.

4. Snusa - äckligt

5. Dricka - Ja

6. Skada dig - Alltid. klantfia!

7. Klä dig i svart - Ja

8. Hata folk - Hata e ett starkt ord men det gör jag säkert. Oftast säger jag väl att jag hatar fast jag ej riktigt menar hata.

9. Lita på folk - Ja tyvärr litar jag lite väl myk på människor som sedan sviker mig.

10. Skada dig med flit - haha nej varför skulle jag göra det?

11. Drömma mardrömmar - Ibland.

12. Gå i skolan -nej 6 år sedan

13. Gå i kyrkan - tror inte på sånt

14. Vilja dö - nej


NÄR...
1. Åt du senast
- vid 11 tiden

2. Läste du ut en bok senast - När jag åkte till Öland.

3. Köpte du något senast -Idag

4. Svor du senast -Säkert redan gjort idag utan att jag lagt märke till det.

5. Sjöng du senast - precis... bra låt på radion=P

6. Klagade du senast - jag e mästare på att klaga. så kommer ej ihåg. gör det omedvetet

7. Klantade du dig senast - för några veckor sen. Inte bra alls=(


HAR DU...
1. För många vänner
- Nej man kan aldrig få för många vänner.

2. Förföljelsemani - lite kanske, inte förföja som staker men snokar på face tex=P
3. Någon annan psykisk sjukdom
- hmm have to think=P hehehe

4. Skadat någon - ja det har jag men det va längesen.

5. Färgat håret - yesbox

6. Några piercnings - ja tungan,läppen,handen,bröstvårtan, tragus o öronen.

7. Några tatueringar - jappz, magen,svanken, mellan skulderbladen, ankeln o handleden
8. Egen dator - Ja

9. Gjort bort dig rejällt - Massa gånger!


ÄR DU...
1. Snäll
- Ja

2. Snygg - Ibland

3. Söt - Tydligen Inte enligt Ida, brukar få höra - annika försök inte göra dig så söt för det e du inte ändå=P haha.. hon menar inte att jag e ful utan nog mer att jag inte hade det där söta ansiktet=P

4. Lång - jag e ganska lång för att vara en tjej med föräldrar på 161 o 167 cm=P

5. Kort - nej det e jag inte.

6. Klantig - Alltid

7. Tönt - lite nördig kanske=P

8. Tjock - inte tjock men har lagt på mig en del nu under sommaren

9. Smal - är smal om benen o armarna

10. Romantisk - ibland. beror på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0