vuxenpoäng

Idag när jag skulle hämta ut pencilin på apoteket köpte jag även vitaminer. Äter inte ordentligt o är konstant trött även om jag sover 9 timmar om natten så jag tror jag kan behöva lite vitaminer o mineraler.

Nu ska jag ba lära mig att svälja de där jävla tabletterna. Klöker ju så fort jag ska svälja något i tablettform (inte konstigt jag slutade med p-piller), spelar ingen roll hur stor eller liten tabletten är, jag klöker!

de kostade fan 100 spänn så de ska ner!
1 om dagen, hur svårt kan det vara? Sa det om p-piller osså iof o se hur det gick. Haha.. B12 brist på hög nivå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej :D hur mycket tar du får hårförläning? :)

2009-08-07 @ 15:28:24
Postat av: Anna-Viktoria

Aah det är dom jag har! Dom funkar faktiskt.. man BLIR piggare =)

2009-08-07 @ 15:48:09
URL: http://annaviktoria.wordpress.com
Postat av: Lillan

Kan rekomendera chisang som dom säljer i butiker oxå....har själv testat de....dock ingen hit innnan läggdags...

2009-08-07 @ 16:33:30
Postat av: Lillan

Kan rekomendera chisang som dom säljer i butiker oxå....har själv testat de....dock ingen hit innnan läggdags...

2009-08-07 @ 16:33:45
Postat av: Charlotte

tack :) jo designen har jag gjort själv :)

2009-08-07 @ 17:02:54
URL: http://charlotte3.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0