5 timmars sömn!

Jag är så trött, ni förstår inte. Inte sovit många timmar inatt. Satt ju först o fixade naglarna halva natten för att sen fastna på datorn till typ 3. Moget Annika. Varför går jag inte o lägger mig för? Va lixom trött redan kl 10 på kvällen.

Va väldigt duktig igår måste jag säga. Tvättade, städade, klippte o borstade Kenzo, va uppe med grejer på vinden vilket pajja min rygg ännu mer. OMG va ont jag har nu. Måste nog gå till en läkare eller iallafall en kiroprakter eller naprapat för detta håller inte. Kan knappt sitta för det strålar i hela ländryggen.

Betalade precis mina räkningar, eller la in dem på internetbanken. OMG jag måste sluta shoppa på internet och betala på faktura. SHIT säger jag bara. Jag har nog inte förstått jag snart är arbetslös. Måste spara mina pengar!!!

Nä nu blir det sista avsnittet av Californication! Äta lite frukost osså tänkte jag=P

ja, såhär trött e jag nog! skulle lätt kunna somna exakt likadant!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

naaaaw såå söt kenzo e på bilden där=)

2009-12-21 @ 23:01:14
URL: http://znossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0