another one!

Vilken låt tycker du verkligen inte om? alcazars tolkning av last christmas
Vad har du på dig just nu? underwear only! ligger i sängen o ska sova snart!
Tar du ofta tupplurar? aldrig. blir bara mer trött då
Vem kramade du senast? Min Kenzo bebis
Vad åt du till middag? pizzan som blev över från igår=P massa vitlökssås på=)
Vad köpte du senast? min nya fina jetset klocka
Vad lyssnar du på just nu? jai ho med pussycat dolls.. ;)
Vilket väder gillar du mest? sunshine always!!!!!
Vad finns på ditt nattduksbord? en lampa och en bok jag lånat av Jessica. (why men marry bitches)
Favorit-resmål? bara där är varmt och det finns en strand och vatten är jag happy
Nämn några saker du inte kan leva utan
: mobilen, kalendern och coca cola=)
Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu? en julmust, sjukt törstig
Om du skulle bli förvandlad till en kändis av det andra könet, vem skulle du vilja bli? Jonny Depp. Hur cool o snygg e inte han då? Yummmi
Vad är ditt favorit-te? har inget favvo men gillar alla de här fruktiga varianterna som tropiskt och jordgubbste
Vad skulle du vilja bli av med just nu: stressen att jag måste skaffa nytt jobb
Om du kunde resa varsomhelst i världen inom en timme, var skulle du resa? thailand
Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med? en hottie;) lite hisssex hade inte suttit fel;) porrigt juhe!
Vad ska du göra nu? släcka lampan, stänga av datorn, sätta larmet på mobilen, skicka iväg ett mms jag lovat skicka och sen försöka sova.=P

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0