bakisdagen

Fy satan va jag mått idag!!! Jag, Ida och Nixa har legat i sängen i stort sett hela dagen!!! Kollat på en film och ba beklagat oss hur dåligt vi mått, well jag o Ida iallafall=P

Har inte ens kunnat äta idag så ni förstår hur bakfull jag varit och det värsta va ju då att vi skulle sätta oss på ett tåg 2 timmar hem så därför tog vi inte ett tåg förrän halv 8 på kvällen för vi pallade verkligen inte gå upp på hela dagen!

Vi var helt döda på tåget och jag vet inte alls vad jag fortf gör uppe för jag är egentligen så trött att ögonen går i kors men ni vet ju hur jag är. Kan ej lägga mig tidigare när jag e själv.

Vill nu passa på att tacka Nixa för sovplatsen och allt! Vi tjejer bara kommer dit och stökar ner, ni vet ju hur vi e=P

Hade verkligen en skitskoj kväll och blir det så att Nixa stannar i götet kommer vi lätt upp fler gånger!!=)


Här var det jag menade med hurva och hjärup=P en bit in i klippet men det e värt att lyssna på hela för han e så jävla rolig! och har ni inte sett hela showen så seeee den!!! Skrattar så jag dööööööör!!! Sett den typ 10 grr och den är lika rolig varje gång=)


Kommentarer
Postat av: Ida

hahahahahaaaaaahahah ajag skrattar så jag gråter! det är såååå roligt hahahahahaa Älskar johan glans!!!!!

2009-12-14 @ 14:48:23
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Nattugglan

Hahahahaha!

2009-12-14 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0