blub

Hahaha, vad ska vi säga om kvällen igår. MOHAHAHHAHAHHA!!!!

Hade sjukt skoj med Ida och blev som vanligt gaaanska berusad och smällde en jävla massa pengar märkte jag imorse. Jaja opp igen man lever ba en gång o vi hade som sagt sjukt skoj.

Vi var ju först på bowlinghallen o drack sen drog vi till zoobar och på zoobar har man aldrig tråkigt! härligt folk och goa låtar! vidare till cardan och där spåra det. Shiiit kommer inte ihåg egentligen men har lite svaga minnen av Annika och en strippstång. HAHA, som vanligt ska man upp varenda gång man blir full. Suck säger jag bara, men jag skulle faktiskt försöka få upp Stefan men lyckades aldrig.

Min kamera va ju såklart död för jag e så kass o ej laddar den så blev inga bilder igår.=( Ba de jag la ut från mobilen inatt men HUR bra e dem på en skala!!! När ska man lära sig att inte lägga upp bilder på fyllan när man knappt vet hur bilderna ser ut. Man ser ut som ett kioskmongo varenda gång och när man går in på bloggen dagen efter får man sjuk ångest. haha.

Ida tog några bilder som jag snottade... hahahha... så d så idaslida! haha. tycker faktiskt ni alla ska gå in på henne blogg och skriva en snäll kommentar till henne. Min lilla fjesa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0