dagens

Dagens vill ha: mer av de chokladsplashade bilarna jag precis åt upp
Dagens klädsel: kjol idag igen=P
Dagens smink: det vanliga, mascara, eyeliner, foundation och rouge.
Dagens frisyr: fläta i luggen och fläta på sidan
Dagens händelse: varit på arbetsintervju
Dagens låt: den här dirty dancing låten de spelade på radion imorse, sjungt den hela dagen. time of my life eller vad den heter=P
Dagens planer: dagen är slut och jag ska ba ut med min pissenisse sen ska det sovas
Dagens saknad: sushi, såååå sugen!
Dagens dummaste: att halens skickade fel jävla klänning till mig, jag som ville ha den på lördag=(
Dagens sjukdom: mina leder har värkt som fan idag=(
Dagens roligaste: bokat biljetter till göteborg=)
Dagens köp: knäckebröd och ett linjerat block
Dagens humör: happy! kan man va annat efter igår??? såå mysigt=)
Dagens ord: fan va du e min=P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0