dagens

Dagens vill ha: resa till värmen
Dagens klädsel: kjol
Dagens smink: osminkad, men ska sminka mig nu tänkte jag=)
Dagens frisyr: utsläppt
Dagens händelse: mitt rekomendationsbrev från mina chefer..haha=)
Dagens låt: jai ho-pussycatdolls
Dagens planer: efter jobb ska jag hämta min nya fina klänning jag köpt, sen naglar sen kanske kanske kanske får jag besök=P
Dagens saknad: D
Dagens dummaste: att det inte finns parkeringar på morgonen när man kommer till jobb.. toosig
Dagens sjukdom: trött som ett ösregn
Dagens roligaste: slutar en halvtimme tidigare=)
Dagens köp: en parfym
Dagens humör: förväntansfull
Dagens ord: blub =P



Kommentarer
Postat av: fia

haj haj

Annika de va den 29.e kl 20 :D..

yris..

kram

2009-12-10 @ 10:55:59
URL: http://fialovegobbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0