en lista att fylla i

Är du..

Arrogant: hmm ibland kanske

Osäker: lite väl ofta kanske

Trött: ALLTID

Intressant: ja det tror jag

Smart: ja faktiskt=)

Barnslig: sometimes

Liten: nix, 170 lång för fanken=P

Lätt: jag e superlätt att lära känna iallfall

Skoltrött: nej, för jag går ej i skolan

Rolig: tycker jag

Pratglad: haha jag e mästare på att prata

Frågvis: ja

Organiserad: inte ett dugg

Hälsosam: väldigt lite

Blyg: sällan

Attraktiv: enligt andra e jag nog det

Lätt uttråkad: ja fy fan!

Vegetarian: nej verkligen inte

Besatt: hahahhaha blir nog lätt besatt YES

Pålitlig: ja absolut när det gäller viktiga saker men truten kan nog gå lite för myk ibland=(

Filosofisk: nej för tusan

 

 

Har du..

För många vänner: Nej, kan man ha det?

Förföljelsemani: nej

Tvångstankar: hmm nä inte som jag kan komma på nu. men nån tvångstanke har vi nog alla=P

Färgat håret: haha ja ett x antal ggr. Sen jag gick i 5e klass typ

Brutit några ben: nix, starka ben=P

Några piercings: yesbox. öronen, tragus, tungan, underläppen,handen, bröstvårtan. Har haft 3 i naveln osså men har tagit ut dem.

Egen dator: haha klart

Gjort bort dig rejält: ehhhh ja har inte alla det?=P

Bra självförtroende: hade ljugit om jag svarat ja på den frågan

Komplex: ja men försökte operera bort ett men det blev ju fanken inte bättre=/

Kysst någon: älskar att kyssas

Haft sex: nä jag är 25 år och oskuld. hahhaa.. bajsar björnarna i skogen. klart jag haft sex=P

Tagit nakenbilder: tihi, anka busig=) men de blev ju fina, tycker jag iallafall=P

Sagt jag älskar dig till någon idag: nix men ska göra det NU. tihi!

Varit kär: Ja många gånger

Blivit kär i någon på nätet: Inte genom internet men träffade ett gammalt ex genom nätet o blev kär när jag lärde känna han på riktigt och träffat han=P

Dumpat någon: japp

Stulit någonting: ett par snobbenstring när jag 14 år. fy fan aldrig mer. dåligt samvete jag hade.

Gjort något olagligt: Har inte ALLA det. inget allvarligt asså!

 

 

Vem..

Saknar du: OLA!!!

Vill du döda: jag vill inte döda någon.

Rörde dig sist: rörde? hmm på vilket sätt?? haha.. sexuellt eller? annars va det kenzo som kom o gosa imorse. Hade hår i hela ansiktet=P

Slog du sist: Jonas=/

Kramade du senast: Ida tror jag=)

Kysste du senast: tihi;) hemlis

Skrev du till sist: Ida på msn

Vill du vara som: blub, vet jag väl inte!

Sårade dig sist: D!

Vill du bli galet full med: Ida ikväll!!!!

Gjorde dig riktigt glad senast: hmm riktigt glad... hmmm.. vi skratta ju en del i ullared så måste säga Malin o faster Eva

Fick du sms från senast: Johanna härifrån jobb

Ringde dig senast: daddy

Ska du gifta dig med: jhonny depp.. i wish!!

Får dig att skratta: mina vänner!

 

anka goes disturbia=P hahahhahahha


Kommentarer
Postat av: { ericafp }

sv: Det är bra det! :d

Jag kommenterar på alla bloggar jag är inne på ;)

2009-12-17 @ 14:23:01
URL: http://ericafp.blogg.se/
Postat av: Martina

Haha, jag vet hur det är, har gjort likadant sj... =P

2009-12-17 @ 16:24:42
URL: http://martinaelize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0