gav resultat

seeeeeee, med lite tjat från min sida så hade jag 7 (!) nya kommentarer när jag loggade in. Hur skoj är nu inte det då!!! Åhh va glad jag blir=) Fortsätt kommentera och svara på frågor som jag ibland ställer i inläggen.

Jag har nu bestämt mig för att kommentera varenda blogg jag är inne på för jag vet hur glad man själv blir när någon kommenterat.

Så ni som läser min blogg regelbundet och inte är mina närmsta vänner. Skriv gärna vilka ni e varför ni gillar bloggen och så=) Jätteskoj att ni gillar den, inte för jag förstår hur mitt tråkiga lilla liv kan vara intressant=P

Nu är jag happy happy happy=P


Och en annan sak som gjorde mig först ledsen men sen happy var att jag lyckades få ledigt imorgon=P TJOOHOOO! Vet ni vad det innebär??

PARTY MED MIN IDAHOOO!!!

Vi började prata om det för ett tag sen när Patrick frågade när jag, han, Ida o Robban skulle festa ihop igen då det var evigheter sen sist. Vi bestämde att vi skulle ta det idag men när jag pratade med Robban häromdagen så har klantskallen Patrick gått o skadat sig så lär ju ej bli nått med det men jag o Ida sa att vi går ut ändå.

Idag när jag kom till jobb fick jag ett mess av min chef att han blivit sjuk vilket innebär att han inte är här imorgon och jag måste jobba. Jag börjar bli gammal o klarar ej att va ute o festa till 4 och sen gå o jobba kl 10. Jag döör på jobb då.

Messade alla jag kunde komma på som skull kunna jobba men jag visste väl egentligen att det var lönlöst för de extra tjejerna vi har går i skolan och de har ju alla avslutning imorgon. Frågade tom en av tjejerna om hon inte kunde sjuka sig för att va här några timmar men hon skulle ha redovisning så det gick inte.

TILL SIST fick jag tag i söta Lina som kunde jobba några timmar på förmiddagen så görhoppningsvis blir jag inte så full ikväll så jag sover till 3 imorgon och mår därefter. Får ta det lugnt då jag måste vara på jobb vid 1-2 tiden.

Så ikväll blir det först naglar sen svida om till nån party outfit och bege sig till bowlinghallen där vi ska dricka lite och bowla lite, haha eller inte. Bryter ju mina naglar och det fruktansvärt ont, speciellt när det e så långa som det är nu men vi får väl se vad alkoholen gör med mig ikväll. Sa likadant förra gången vi va där o det slutade med att jag o patrick drog hem segern över Ida o Robban=P

Hoppas Stefan jobbar ikväll. Man har sjukt skoj med honom!!

Oj va långt det blev... blub blub!!


Kommentarer
Postat av: Ida

hahahahah alltså som Robban ser ut på den bilden!! hahahahaa

2009-12-17 @ 17:07:40
URL: http://itsallaboutida.blogspot.com
Postat av: Anonym

Läser din blogg regelbundet, den är rolig och kul att titta på bilder på naglar, hår osv :) Började läsa den när jag ville göra naglar och sen har jag fastnat..



ha så skoj ikväll :)

2009-12-17 @ 19:57:15
URL: http://helle86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0