göteborg!!!

Då var man hemma efter en helkväll i Göteborg.

Haft superskoj verkligen men idag mår jag därefter=P

Jag och Ida på tåget på väg till staden där alla goa gubbar bor=) Hittade faktiskt rätt billiga tågbiljetter både dit och hem så denna lilla trippen blev ej så dyr som jag hade förväntat mig den skulle bli.

Nixa kom o mötte oss vid spårvagnen där han bodde och sen gick vi och köpte sushi. Jag som tjatat om den förbannade sushin nu i flera veckor va helt överlycklig att både Ida o Nixa också var sugna på det.



Vi chillade ett ganska bra tag och började inte göra oss iordning förrän kl var över 9 på kvällen. Jag va då inne på min 3e corona så min sminkning fick bli som dem blev. Haha inte helt 100 då asså=P

Efter ett tag kom Nixas 2 polare som också var ifrån Helsingborg tydligen, har aldrig sett dem förr så det var skoj att lära känna lite nya människor. Vid halv 12 kom även Tess så vi var ett gott Helsingborgsgäng som senare skulle göra Göteborg osäkert=P


Kommer ej ihåg när vi drog till city men vi gick först till ett ställe som heter "park lane". Det var ett riktigt ballt ställe och jag gillade baren i mitten. Musiken var hur go som helst och vi hade riktigt riktigt roligt=)











Vi drack en HEL del inne på park lane och dansade desto mer. Där va en kille som verkligen ragga på mig. Haha patetisk egentligen för jag visa NOLL intresse men han gav sig inte. Han sa iallafall att han kunde fixa in oss alla gratis på push och vi tyckte alla det lät som en bra ide så vi vandra dit. Såklart kunde han inte det utan ba han o en till så jag fick komma in for free medan de andra skulle få betala 150 kr inträde. De kände att det kunde va värt det ändå då vi inte betalade nått på park lane så vi drog in och måste säga jag blev lite besviken på själva stället. Kändes lite fattigt men jag va ju osså rätt dragen så hade jag varit där igen hade jag kanske fått en helt annan uppfattning=P

Vi dansade ett tag och hade skoj! Hittade även paradise hotel Andreas som vi dansade lite med sen bestämde vi oss för att dra tillbaka till park lane där vi även hade lämnat våra jackor. Shiiit va kallt det var=P

the stalker!!! mohahahhahhaa

 

När de stängt stället eller om det var lite innan, shiit kommer ej ihåg men det var nog runt 5 tiden iallafall så drog vi för att käka. Omg kommer ej ihåg mycket av den måltiden men jag vet vi satt på en trappa och hade SJUKT skoj=)

 

Sen tog vi taxi hem till Nixa och när jag skulle lägga mig snurrade hela världen!! Hahahaha. Längesen jag drack så mycket ute så var ju fortf full när jag kom hem vilket jag inte brukar vara då jag normalt sett slutar dricka lite innan. Jag var iallafall tvungen att göra en Hurva med ett Hjärup på slutet=P Ni som har sett Johan Glans förtår precis vad jag pratar om och för er andra ska jag ta det på ren svenska. Jag mådde så dåligt så jag gick på dass, stoppade fingrarna i halsen ock kräktes lite=) Haha, år och dar sen jag gjorde det känns det som. Men mådde bättre sen så då deckade jag som ett litet barn=P

 

Sjukt skoj ute kväll och jag är så glad att vi verkligen tog tag i det o drog upp!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0