hold me now

Came across denna videon med Johnny Logans vinnarlåt i schalgern 1987.

Alltid älskat denna låten men den kom ut lite hippare 2001 med denna versionen

 

Blev mer van vid denna versionen men har svårt att bestämma mig vilken jag egentligen gillar bäst.

Låten är nog en av mina absoluta favoriter alltid. Alltid varit och kommer nog alltid vara. Vissa låtar bara sätter sig och spelar ingen roll hur många ggr man lyssnar på dem, man tröttnar aldrig.

 

En annan av dessa absoluta favoriter måste vara Limahl-neverending story (videon)

 

ÄLSKAR VERKLIGEN DENNA LÅTEN!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Nattugglan

Tack för den härliga nostalgi-trippen. :)



Man hade några låtar på den tiden man kunde lyssna på om och om igen. Min stora favorit då var nog "Forever Young" med Alpha Ville men gillade verkligen de du valde här också.

2009-12-03 @ 19:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0