intervju

Jaha då var man hemkommen från en arbetsintervju=)

Måste säga att det kändes väldigt bra men samtidigt måste jag tänka på att han skulle intervjua hur många som helst till och jag har ju egentligen inte hållt på med just det de jobbet innebar MEN han blev ju intresserad av mitt cv jag skickat in så något tror jag absolut jag har att bidra med. Och han verkade vara nöjd med vårt samtal när vi sa hejdå så får hålla tummarna=)

Jag vet ju om att jag hade klarat av det men frågan är om jag lyckades få han att förstå det. För även om han kanske gillade min personlighet så kanske han intervjuar en annan tjej som har personlighet men även mer erfarenhet och kanske utbildning. Da tar han ju henne istället för mig hur bra intryck han än fick av mig.

Lite roligt ändå att jag skickade in ansökan i måndes och de ringde mig i tisdes och ville träffas idag. Snabba ryck=) Hann ju knappt förbereda mig men han va hur lätt som helst att prata med och det flöt på hur bra som helst. Synd han själv sitter i Göteborg för skulle verkligen kunna tänka mig att jobba med honom för det kändes att vi va lika som personer och hade haft skoj att jobba ihop.

Håller ni tummarna till mig?




Kommentarer
Postat av: My

Gratulerar till intervjun=)

2009-12-10 @ 18:52:06
Postat av: Mimmi

Håller tummarna! Vilken fin blog du har!

2009-12-10 @ 18:59:02
URL: http://mimmi-hair.se/
Postat av: ella

Jag håller tummarna! :)

2009-12-11 @ 11:21:03
URL: http://appleofmyeye.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0