Juldagen

Vid halv 9 tiden igårkväll kom Nikolas förbi för lite suppe=P Ida var hos sin släkt i dk så hon kom runt halv 10 för att snabbt få i sig lite alkohol innan vi gav oss ner till stan.

blub!

jag o min ida

nikolas vanliga pose=P

undrar vad vi tittade på=P

min fina Ida



Då vi visste det skulle va sjukt myk folk i stan åkte vi faktiskt ner vid 10 för att ta stämpel. Det va redan skitlång kö när vi kom fram men vipkorten fungerade ju för att gå före i kön så vi gick förbi alla=P

Sen när vi tagit stämpel drog vi hem igen för att dricka lite till.

Anka o Nikolas =P

lite mongo ;)

Mina fiiina vänner

grogg!!!

HIGHER *sjunger*



Vid 1 tiden stack vi ner till cardinal och precis som vi tänkt så gick vi smidigt in med våra stämplar. Väl inne så tar Jocke tag i mig och frågar om jag har min kamera med mig. Han hade glömt vimmelbildskameran hemma så jag ställde upp på att ta lite bilder under kvällen. Så samtidigt som jag festade så sprang jag runt o fota en miljon främmande festpeople.

Så därför blev det inte så många egna vimmelbilder jag kom hem med men några fick jag.

trion!!!

Söta Pernilla and me

Dj Dane=P Som faktiskt spela lady gagas monster till oss 2 ggr!!!

That boy is a monster*sjunger* ;)

Hade faktiskt en rolig kväll och tyckte inte alls det var så mycket folk som jag trodde det skulle va. Jag har ju inte varit ute på juldagen sen jag va 18 år så förvänta mig mer kaos!=P Skönt att det inte va så packat för då får man panik.

Jag slutade dricka tidigt av en anledning men hade lika bra kunnat fortsätta dricka till stängning för blev inte som det var tänkt ändå. Men just för jag slutade dricka mår jag någerlunda bra idag. Är lite trött men annars mår jag bra.

 

Vill nog gå ut idag igen men alla verkar tråkiga o bakis så får nog bli hemmakväll med Kenzo. BLUB på alla! =P


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Verkade vara en riktigt trevlig festkväll!

2010-08-29 @ 11:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0